im yours

tjaaa, idag efter skolan drog jag&rebecka ner på stan o kollade lite jag shoppade bara en julklapp visste inte vad jag skulle ge dom vuxna,
men jag hittade saker till mig och en sak till min kusin lovisa! :D
sen träffade jag&rebecka caroline, johanna, lina och vanja nice vi typ stod o pratade lite med dom sen gick vi till barista och jag köpte en varmchoklad med grädde mums!
rebecka köpte chailatte jag vågade inte köpa den hahaha, men jag smaka de var fan GÖTT!
menmen, nu sitter jag och väntar på johannajonsèn:)
venne vad vi ska göra men blir säkert awesome.


 Gult linne 29 kr (REA)
 

 linne H&M 99 kr

 hårspray 35 kr apoteket


 ansiktsmask H&M 20 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0