oh i like u boy i really like u ;*

vi sovde ju över på skolan kunde inte blogga för blogg.se hade damp,
snart ska jag dra o va me oliver&johanna så fucking taggad.
iallafall igår så typ var jag med Nils,rebecka och krz vi typ kaxade med några i 6an hehe dom kallades typ ' the boys in the hood ' finfint 'hosthost :]
sen typ pratade vi chilla, bakade tårta ( men åt inget för vi råkade he för mycket grädde och hatar grädde när det är för mycket hihih)
jag pratade i telefon me oliver också fick låna krz mobil niceee:d
jag sov bara 1 timma i natt, var uppe till halv 5 och vaknade halv 6 av att alla typ knackade på fönstret nu har vi slutat haga äger nanana, ikväll kommer mina kusiner sjukt taggad kanjaglova.
/alva


 face, älskar min sis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0