vad är vänskap för mig

vänskap för mig är svek, tårar, skratt, glädje
jag har 4 bästavänner johannajonsèn, johannasjödin, rebeckawiklund, viktoria aalto
men jag har ju massa andra vänner.

det viktiga är inte och ha många vänner hellre 1 äkta vän en flera falska vänner men dom jag är med är inte falska,
jag tål VERKLIGEN inte falska personer..
har haft några i mitt liv ett tag sen fick jag reda på att dom snacka skit o sånt det är inte OK tycker inte jag iallafall men, ah.

på skolan är jag med några som heter vanja, lina, kirre, johanna&rebecka men inte så ofta på fritiden faktiskt.. Jag var förrut typ varje jävla dag med johanna eller rebecka men det är inte så längre, vi är med varandra inte alls ofta hemma det suger balle kanjaglova..
 
jag brukar vara oftast med johannajonsén på fritiden just nu har känt henne i 8 år så, vi har mycket gemensamt kan prata med henne om ALLT seriöst ALLT, hon är den enda jag kan lita på upp till 10000% jag älskar henne med hela mitt hjärta hon är allt jag behöver.
den finaste lillasystern man kan ha kanjaglova.
mitt allt, min bästavän, min syster.

Viktoria är jag inte med så ofta heller vi har känt varandra i 11 år och hon betyder mer än guld för mig, hon är min nr1 i alla lägen vi är som systrar hon förstår mig, kan prata med henne när jag vill om vad jag vill och hon lyssnar alltid.

amandasandberg, vi började prata i somras på apberget sen dess har hon var min finaste storasyster i alla lägen, vi går på samma skola nu men vi träffas inte så ofta men ibland o då har vi sjukt jävla kul, med henne kan jag vara mig själv hon får mig skratta/le och allt,
jag älskar henne, hon är den underbaraste jagvet.

amandadarehed, min riktiga storasyster hon bor i australien o jag saknar henne så det gör ont i hela kroppen hon är värd allt för mig, när jag mådde sämst stod hon där vid min sida och fick mig att inse att man ska släppa saker och gå vidare och att kärlek är inte alltid lätt men det finns någon där ute som är den 'rätte' o att man inte kan sörja en kille hela livet.
TACK FÖR ALLT SYSTER, JAG ÄLSKAR DIG MEST!

oliverbjörklund, vi har nyss börjat prata men det käns som en evighet jag kan prata med dig om ALLT och du lyssnar fan alltid på det jag har o säga, jag älskar dig mer än allt på denna jord.
du är den finastejagvet den finastejagvet, min nr1 i alla lägen.
utan dig vore det inte värt o leva.

magdalenataheri, den jag saknar så det gör ont vi träffas ibland på skolan o det är alltid awesome du gör mig hel, utan dig är jag halv MIN BÄSTAVÄN i alla fucking lägen.
jag älskar henne så sjukt mycket, faktiskt mest.
hon e sjukt underbar en vän som alla borde ha.


jag har ju massa andra vänner men dom jag skrev om är sjukt viktiga för mig.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar dej!

2010-12-15 @ 11:46:04
URL: http://angelicaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0