you are beautiful no matter what they say

hejj:)
asså johanna&jag hade så jävla kul igår kjl, haha:]
vi typ satt vid datan o typ hade videosamtal med oliver asså omg.. JAG&JOHANNA VAR TYP CP:]
hahah, sen skulle jag låtsas bitchlappa henne och då råkade jag ta i och så råkade jag slå henne i ögat så det blev RÖTT SOM FAN! :]
sen blev hon as chockad att hon svalde sin godis fel o typ kunde inte andas o jag ba : OMG!!:O
sen trodde jag det var bättre att dunka henne i ryggen så jag tog i SJUKT HÅRT o dunka henne i ryggen heheh o hon ba: ALVAA SLUTA DET GÖR ONDARE! :]
hahahahahahahhah vet ni hur mycket vi gravade åt det..
omg:]
Bästa kvällen ever,


 jag älskar min syster.

 HAHAH omg ser ut som jag är ett fetto:]

 vi för-all-tid

 såäre!


 palla va finast?:o

 johannas alva.
 MIN SYSTER!
 men du tjena hotties:]

några bilder från igår.
( kattbilderna är oseriösa )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0